Monday, June 9, 2008

Progress

Dah lama aku tak update blog cacing ni. Tengah hangat dengan blog project ketam nipah. Pada minggu lepas aku berkunjung ke rumah Afandi 2x. Kali pertama aku ke sana nak tengok progress project cacing. Aku impress sebab progress memberangsangkan. Dah makin banyak gadget2 seperti penapis baja dan lampu suluh yang lekat kat dahi (macam nak pergi toreh getah pagi2). Aku tak dapat ambil gambar sebab camera rosak. Sebelum balik aku angkat kotak tempat cacing masuk belakang kereta. Ngam2 aje. Bila sampai rumah terus angkat letakkan digaraj kereta. Kali kedua aku datang dengan isteri dan anak aku sebab nak ambil tahi kambing untuk dicampurkan dengan medium. Aku pesan kat Fandi dapatkan aku tahi kambing mentah so aku boleh cuba proses, nak tengok macamana susah.

To be continue....

1 comment:

abdullah said...

perlu jurugambar x bro.? hehe.
sbnrnye sy minat dgn ternakan cacing tp xtau dri mna nk mula. ;(